Aktiesnakken — Marts 2013
-
Det er en slags aktiesplit uden bestyrelsens tilladelse.
-
I tillæger short og shortsqueeze,samt shortindberetninger alt for stor betydelse i min optik ?? Short er kun en mulighed om et selskab er i gyngning på grund af egne dårlige beslutninger .dog øger shortinteressen bølgeskvulpen ,men skuden synker kun ,om der er hul i skroget eller de kænter og det er ikke shorterne der gør det ! Doodhas indlæg har Pete tidligere skudt ned ,ved at forklare,at der findes andre instrument til afdækning/lukning af,shorts som helt legalt gør det ugennemsigtigt !
-
Enig Pete,det er da vigtigere at se på hvad Vestas præsterer ,end at fokusere på aktie
handlens struktur -
Om du har " lånt" aktier som du ikke har solgt og køber yderligere samme mængde ,har du dobbelt op. Om dumhar solgt de lånte og købt en portion og lagt imeget depot har dum" sikret " dig med " en" portion ,som du siden kan aflevere
-
m = I-pad
-
Der er ingen oplysninger om hvor mange lånte aktier der er solgt på børsen. Hun
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind