Aktiesnakken — Marts 2013
-
Jeg så da gerne den ordre var lidt større eller der kom en mere her inden Q2. Q1 i 2012 var på 1291mw. Der er et stykke til 4000mw, men US
trækker sikkert godt i Q4. -
Hvad får dig til at håbe?
-
Realitet ses først efter Q4 og derfor ikke noget der kan fortælles om. Dit håb er så at det vil være godt for Vestas at GE rykker ind i Europa? Så ser jeg virkelig travlhed i europa.
-
Får de tæv der?
-
Vestas snupper det hele for næsen af GE i Q4. Pete den går ikke. Find på noget andet.
-
Du får din chance nr. 2 for at købe ind i Vestas i næste uge. Var det fra 50/52 du snakkede om.
-
Det håb du snakker om strækker sig så helt til Q4?
-
Bare Vestas fortsætter så du kan ramme stops et par gange om dagen.:-). Hvor skal vi hen når den åbner og hvor længe håber du.
-
Jeg tør simpelt hen ikke sådan noget. Det er alt for dyrt.
-
Jeg tør så og blive hængende.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind