Aktiesnakken — Marts 2013
-
Nu kan det jo være svært både at blæse og have mel i munden. Jeg er glad for det pete kan.
-
Det har jeg svaret på.
-
Et er jeg enig med pete i,
troværdighed. -
Der er meget ved Søren Ryge jeg er glad for. Hans have/blomster interesse, men Søren Rye der tager du fejl.
-
Tak for det og ønsker du får mange flere.
-
Og en gang til for Kong Hans hvis der skulle være en enkelt der ikke har fattet hvad der er gang i og hvor vi er på vej hen-Det fortæller langt mere end GF eller noget andet der er skrevet længe.:-)-http://www.business.dk/industri
/vestas-franske-oprydder -
De satans giraffer-http://www.business.dk/industri/vestas-franske-oprydder
-
»Vi har efterladt noget luft i vores forretningsplan, fordi vi ved, at nogle af vores tiltag bliver succesfulde – andre ikke. Men vi har balanceret vores portfolio på en sådan måde, at hvis vi afhænder noget, så er det godt. Ellers har vi andre niveauer, vi kan handle på. Der er meget arbejde med at nedbringe vores arbejdskapital,« siger Jean-Marc Lechêne, der allerede har taget fat på at nedbringe varelagrene. De svandt med 302 mio. euro i 2012, og denne positive takt blev mere end overgået a
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind