Aktiesnakken — Marts 2013
-
-
I har måske læst denne. Den fortæller lidt om hvad Vestas gerne ser for at kunne tilpasse virksomheden.http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2013/03/22/vestas-ceo-stabil-politik-staar-oeverst-paa-oenskelisten/12260316
-
Desværre er der mange det tror gas kan løse klima forandringen. Håber du får ret, men rapporten kommer hun til at bekræfte ændringer i naturen så på den baggrund kommer der ikke noget nyt. Det handler stadig om os menneskers ligegyldighed og den er ikke sådan at ændre.
-
Jeg lever kun en gang og det er mit liv det hele handler om.
-
I øvrigt tak for din fine formidling af golf ved GF. Var lige med en halv time.
-
Tak wind-Du trænger hvis til en opstrammer / du har læst den før-Men frygt skal man ikke kimse af-http://politiken.dk/videnskab/ECE1815749/klimaekspert-naeste-fn-klimarapport-vil-skraemme-alle-fra-sans-og-samling/
-
Den stærkeste overlever:-)
-
I gaskamrene byggede de pyramider.
-
Der bliver trængsel ved grænserne. Grækerne ved hvad det betyder.
-
-
Fint link du sendte cykl. Det var bare lidt frygt der skulle til.
-
-
Vestas indretter sig simpelt hen efter din TA. Tø hø.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind