Det sjove er at alt han har skudt os i skoene-Kandestøber / useriøse / urealistiske / dagdrømmere-Er det prædikat han officielt fik stemplet i panden i går af samtlige frem mødte
Vi har vel alle en gang siddet i et selskab og dummet os-Og blive grint af i et selskab med 10 mennesker er ingen rar oplevelse-Prøv og gang oplevelses med 100
Nu har jeg været medierne igennem på nettet og PT er der ingen der er negativt vinklet på Vestas-Bliver meget spændende og se investorer og shorts evaluering og der følgende reaktion på
kursen de næste dage.
Hvis short nu kommer til den konklusion at chancen for tilbage fald væsentligt under den nuværende kurs er minimal-Så bliver det ikke
nogen dårlig periode de næste uger.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.