Aktiesnakken — Februar 2013
-
Uden vind ol. var olie i en anden pris.
-
Så det kan jo gå hvilken vej det vil for min skyld.
-
Jeg ser helst det bliver vind. Det vil gavne alle mennesker ikke kun nogle få.
-
Ja.
-
Der er en gød tråd, men den bliver gang på gang klippet af pengemagten. Det er den der skal omstilles.
-
Det blæser også om natten.
-
Så kan der importeres fra steder der blæser.
-
Turisterne kommer ikke med mindre der er aircondition.
-
Med sol? om natten?
-
Uanset om det er varmt eller koldt så skal der bruges energi til at stabilisere temperaturen. Det handler om at energien der anvendes til det i så stor udstrækning som muligt bliver produceret uden at generere yderligere ekstreme vejrforhold/temperatur.
-
Alsidighed er også noget der er nødvendig i energiplanlægning.
-
Hvornår skal den sidste ged føde nye kid til græsplænen?
-
Det er også det du skriver. Jeg er grøn investor.
-
Vi behøves vel ikke diskutere om der er en fremtid for vindenergi-selv 2013 og 2014 som af specielt interesse organisationer spås og blive moderate er der et stort marked og fremtiden ser endnu bedre ud-Spørgsmålet er vel mere om vestas bliver en Virksomhed der tjener penge.Og om de bliver en del af Offshore-Eller om det går sådan at vindmølle fabrikation bliver en naturlig del af koncerner der har energi som primær område-Olieselskaber /
energiselskaber -
Vestas skal finde nogen at samarbejde med. Ingen klarer sig i denne verden uden samarbejde.
-
Samarbejde er for mig ikke overtagelse. Kan samarbejdet ikke findes med den ene så find en anden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind