Pete din bandit-Du valgte og holde over regnskabet-Regnskabet var som ventet-Og Vestas fremtid ser i hvert fald ikke mørkere ud end som for en uge siden.
Tja det nye består lige som i at de er ved og have Vestas klar til og kunne lave penge ved en væsentlig lavere omsætning og nedskrivningerne er i min optik lige gyldige
Jeg vil så sige at hvis jeg kunne lave 50% på 220000stk aktier lige som Pete kan -så røg de uden rysten på hånden ud over kanten mandag morgen-Og så ville jeg vente på det næste positive signal.
Hvis der ikke kommer mere positiv nyt som Ordre/partner eller ligende så falder kursen igen men jeg tror snart der kommer noget hvis det kommer. Vestas er ikke længer håbløs og det ser partnerne også
Med meget stor sandsynlighed kommer det til og gå fremad herfra-med stor udslag det næste stykke tid ind til tvivlen er helt væk-Men hvis man kan lave 50% på det beløb så er der vel ingen tvivl om at gevinsten skal ind på bogen ?
Hvis den er steget 100% kan man jo sælge hvis den falder 10% på dårligt nyt eller negativ stemning så er de 90% jo sikkeret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.