Aktiesnakken — Februar 2013
-
-
køber jeg i åbningen så sætter jeg et SL samme sted ( +,- nogle ører ) og når retningen er tydelig så flytter jeg med op og med en aftand på ca 5-10 øre men stadig med øje for de små udsving der er for ikke bare at ryge ud for tidligt bliver jeg "sikker på en top sætter jeg ofte en salgs ordre ganske lidt under
-
jo nogle gange ( ofte i Saxo CDF ) men siddeer jeg her alligevel så flytter jeg dem selv for at være tættere på , feks når vi nærmer os et punkt hvor jeg forventer den vender så går jeg op til 5 øre og håber selfølgelig at den går op til salgs ordren ( nogen ange er det med at få ordren væk i en fart
) -
Jeg laver lige lidt retur her i weekenden. Der kommer jo sikkert noget senere i dag.
-
El er nede her, men læste derfra i formiddags. Er det det du refererer til.
-
-
Ok. Det er det. Underligt jeg ikke kan komme på og i kan.
-
Det er faktisk nogle kraftige opdateringer alle laver.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind