Aktiesnakken — Februar 2013
-
Først skal "enhver idiot" lige finde ud af hvordan det er at undvære rent drikkevand. Erkende hvilke, bare for at nævne en, sundheds udgifter det medfører.
-
Vand problemet kendte jeg overhovedet ikke til på det tidspunkt.
-
Det gør den ikke. Den bruger desuden energi. Rensningen.
-
olie er der nu også penge i.
-
Ja, men forskellen er at der bliver mindre og mindre.
-
olie.
-
Hvordan går det med at følge med befolknings væksten og forbruget?
-
Uden vind ol. var olie i en anden pris.
-
Så det kan jo gå hvilken vej det vil for min skyld.
-
Jeg ser helst det bliver vind. Det vil gavne alle mennesker ikke kun nogle få.
-
Ja.
-
Der er en gød tråd, men den bliver gang på gang klippet af pengemagten. Det er den der skal omstilles.
-
Det blæser også om natten.
-
Så kan der importeres fra steder der blæser.
-
Turisterne kommer ikke med mindre der er aircondition.
-
Med sol? om natten?
-
Uanset om det er varmt eller koldt så skal der bruges energi til at stabilisere temperaturen. Det handler om at energien der anvendes til det i så stor udstrækning som muligt bliver produceret uden at generere yderligere ekstreme vejrforhold/temperatur.
-
Alsidighed er også noget der er nødvendig i energiplanlægning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind