Hvordan kan du være tvivl ?-Gevinsten skal da ind på bogen-Og når og hvis så der lommer partner -nyt om V164 eller store ordre så ind igen.Men hvorfor i alverden løbe en risiko nu-Jeg forstår det simpelt hen ikke-Det er jo ikke 2000 aktier vi taler om
Jeg fatte det bare ikke -gevinster af den størrelse skal da i hus når der er mulighed for det.Der er stadig potentiel chance for at Vestas banker en cylinder ud i gennem siden-Så hvorfor do
g gamble
Men netop de overvejelser vi gør os her er de samme som der gør at jeg er i bedre stemning nu med min skævert i Vestas-Der er ikke mange der er fristet til og tage gevinsten hjem i Vestas det tager lang lang tid endnu inden den fakto
r bliver real.:-)
Hvis man skal tage tabet skal det jo være fordi man har en alternativ (og realistisk) strategi som kan give et bedre afkast.. Ellers må man holde sig til den oprindelige strategi..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.