Med meget stor sandsynlighed kommer det til og gå fremad herfra-med stor udslag det næste stykke tid ind til tvivlen er helt væk-Men hvis man kan lave 50% på det beløb så er der vel ingen tvivl om at gevinsten skal ind på bogen ?
Hvordan kan du være tvivl ?-Gevinsten skal da ind på bogen-Og når og hvis så der lommer partner -nyt om V164 eller store ordre så ind igen.Men hvorfor i alverden løbe en risiko nu-Jeg forstår det simpelt hen ikke-Det er jo ikke 2000 aktier vi taler om
Jeg fatte det bare ikke -gevinster af den størrelse skal da i hus når der er mulighed for det.Der er stadig potentiel chance for at Vestas banker en cylinder ud i gennem siden-Så hvorfor do
g gamble
Men netop de overvejelser vi gør os her er de samme som der gør at jeg er i bedre stemning nu med min skævert i Vestas-Der er ikke mange der er fristet til og tage gevinsten hjem i Vestas det tager lang lang tid endnu inden den fakto
r bliver real.:-)
Cykling man kan jo tag tabet i håb om at kunne købe billigere snart
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.