Aktiesnakken — Februar 2013
-
Kort fortalt. Det positive er at vindenergi fortsætter en enorm fremgang i instaleret MW.
-
Det negative er at den er lidt mindre end den har været.
-
Det ser jeg dog stadig som positivt.
-
faktisk er der ikke ret meget andet end at man da heldigvis trak vindmølle strøm ud af det lovforslag som dræbte solceller i DK ! samt at jeg mener at man fra politisk side er begyndt at "sparke" lidt til Dong for at være mere Dansk venlige fremover !
-
Så short du Vestas.
-
og siemens og......
-
Det er da rigtigt at det kunne gå langt hurtigere.Men stille og roligt gå det den rigtige vej.Det er også rigtigt at Vestas har været lige ved og sætte det hel over styr.Men det gik så godt.Reddet 5cm fra afgrunden.Men også det køre den rigtige
vej. -
se det ved vi jo rent faktisk ikke inu ! det er stadig kun hvis og hvis ! og der siger jeg at "hvis" de nu igen ikke får de ordre som de forudsætter så kunne det jo være at de feks er nødt til en emission på et for tidligt tidspunkt og derfor nok er nødt til at foretage en yderligere når der igen skal produseres og der derved mangler penge til en øget produktion !
-
Kryler, jeg forstår godt din bekymring omkring ordremængden til Vestas. Den er helt berettiget. Men jeg kan ikke forstå, at du ikke kan se en fremtid for alternativ energi. Hvis man isoleret set, kun ser økonomi, så kan du have lidt ret, men faktorer som forurening, politisk vilje, folkets holdninger og bestemt også mode og trends. Ser vi på Vestas, så er der plusser og minusser, men det ser ud til at bunden er nået.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind