Aktiesnakken — Februar 2013
-
Foreningen påpeger, at installationerne for 2012 ikke viser den betydelige negative indflydelse på markedet, som den regulatoriske og politiske usikkerhed har forårsaget siden begyndelsen af 2011. De møller, der blev opstillet i 2012, opnåede generelt set tilladelse, blev finansieret og bestilt forud for krisen, der siden hen har virket destabiliserede på rammebetingelserne for vindenergi.
- Den stress, der mærkes i mange markeder på tværs af Europa inden for vindmølleindustriens værdikæde vil
-
Det er et halvt år siden Vestas fortalte det.
-
Mange Vestas aktier.
-
Det vil jeg nu ikke sige.
-
Dog nogle dyrere end andre.
-
Jeg ser nu mere på potentiale og virksomhed.
-
grundregel nr.1 er og have en skalerbar produktion.Og have fokus på eftermarkedet. Men mon ikke at de på et eller andet tidspunkt begynder og skifte lidt ud i ledelsen-og tilpasser den virksomhed der desværre voksede fra dem.Det må vel gå op for dem på et eller and
et tidspunkt. -
Mener du Simens.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind