Jeg kunne skrive nogle ret artige ting om GE i US kontra Vws men har lovet at lade være da det kan føres tilbage til "kilden" men vi har ikke noget at skamme os over hvis Dong går 100% ind i Vws !
Alternativt så kunne Dong og ATP gå ind for alvor-og så var de ikke afhængige af japanerne-men det kommer for mig og se an på hvilke døre MHI åbner for i Japan.
Det er en skam jeg ikke er i regeringen-Jeg ville bare lave en lokums aftale med AP om at skatten på undergrunden blev reduceret med 30 milliarder over de næste 10 år - mod af de 30 milliarder gik til opkøb af 50% af
vestas.
Der kan ske meget for en virksomhed som Vestas ( drømmen om bæredygtighed og renhed ) Appel flager måske med 5% på mandag.:-) tak for skrivet-jeg vil kigge på det
du sender.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.