Aktiesnakken — Januar 2013
-
Jeg mener at der i dag er en del japanske små aktionærer i vestas, vi kan jo se at nomura er aktive i vestas hver dag, ikke selvfølgelig ensbetydende med at det er japanere der ejer depoterne. Det var såmænd bare en kommentar til at MHI medejerskab i vestas, ikke nødvendigvis vil kunne bemærkes. Bliver MHI aktionær i vestas, bliver det vel med omkring 20% af aktierne, men Vestas vil stadig være dansk.
-
-
Nå NÅ NÅ-Nu skal Siemens til og tjene penge også-http://www.bloomberg.com/news/2013-01-18/siemens-ceo-sees-100-billion-euro-sales-goal-secondary-to-profit.html
-
Den er faktisk lidt utæt i bunden.
-
Ganske enig. Tiden kan godt bruges til meget andet interessant. Den klarer sig garanteret også godt uden vores hjælp. Måske endda bedre.
-
GE vind trækker ned i 2013. http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2013/01/18/vestas-ge-traekkes-ned-af-vinddivisionen-i-2013/12180299
-
Det er da prisen på tårnene fra Vestas der sender GE vind på retur.
-
De er jo bandlyste eller måske udstødte. Det er religion i alt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind