Aktiesnakken — Januar 2013
-
vil man deltage, så skriv en mail til peter (snabel a) golfhouse.dk
-
Vestas offentliggjorde onsdag sin første store aftale om levering af tårne til "ikke-Vestas vindmølle projekter", hvilket i praksis vil sige til en konkurrerende vindmølleleverandør, og tallene i aftalen synes klart at indikere, at der er tale om en af de helt store på det amerikanske marked.
-
det man skal forstå er at der nu ikke er nogen grund til at US køber Vws møller mere ! GE slipper for at skaffe stumpe som tårne i udlandet og kan nu sige de skaffer arbejdspladser i US som jo er en uskreven betingelse for at få en bygge tilladelse efterhånden !
-
-
Man skal være små ond på vestas for ikke og kunne se fornuften i det her-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/249869/vestas-direktoer_antyder_650_taarne_i_ny_aftale.html
-
Det kommer sikkert til at handle om dele til andet end vindmøller.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
