Pete du må bare tælle til 10 før du skriver ( det burde jeg vist også nogen gange men det jeg mener er at jeg ville ærge mig over det hvis du røg ud igen for der er jo nogen der slipper for nemt over det uden modstand !
Hjul jeg kunne godt skrive 3 a4 sider om Topsil og deres fremtid men det sker kun "internt" har vi besluttet ! så det bliver "kun" pluk og evt lidt konstateringer jeg skriver om Topsil
Pete det er da lidt grinagtigt at der virklig er nogen der gider skrive så meget på EI alene for at få de snollede 5000kr og hvad de ellers bliver lokket med
Det er lidt lige som i vores klub Hjul-Vi lægger også inde med store mængder faktuel viden om Vestas-Og nøjes med og skrive køb men beholder vores dybdegående analyser for os selv.
upålidelig kilde påstår at eneste grund til at MHI ikke har meddelt at de har købt Vws er at flagsnoren er frusset fast så de ikke kan skifte flage og derfor har udsat det til det bliver sommer
så du har solgt 220000stk aktier over de sidste dage og derfor handlet en del flere-Satan Pete du har stået for mere
end 10% af handlerne i Vestas de sidste 5 dage
Det er nemt og svare på Plex-Når vestas aflægger regnskab og forventninger i næste uge-Så skal vi enten i 20 eller i op trend for alvor-Jeg tror ikke på en mellem
løsning.
forventningerne er lave i forvejen så tvivler på et fald på mere end max 15 %
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.