Aktiesnakken — Januar 2013
-
Jeg satser på konsensus vedr. ordre, CF og resultat. Jeg håber på massive afskrivninger på aktiverne, og begrundet optimisme for fremtiden. Jeg ved kan ikke helt tolke hvordan afskrivningerne vil blive modtaget, for det vil give kæmpe minus før skat.
-
er du helt ude af gen nu pete?
-
så blev aka sur

-
nej ikke noget officielt nyt fra potteland
-
jeg ser nu ikke den risiko i potten. Men ja den er bestemt ikke for folk med nervøse antrækninger. Og der SKAL ske noget i og omkring selskabet
-
dandrit skal jeg ikke have noget af. Der kan man for alvor tale om et selskab mark forsøger at styre
-
alle de største aktionærer i potten er da også allerde belvet tudet ørene fulde med dandrit
-
men det er real biotech. Og det betyde risiko er HELT anderledes end midico
-
og med helt anderledes skal der læses langt større risiko
-
nej mark kan ikke personligt. Men han har altså en sjælden evne til at tale og smiger sig ind hos tilpas mange, og for de ukritiske virker han troværdig. Men det er kejserens klæder om igen. På et eller andet tidspunkt.......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind