Aktiesnakken — Januar 2013
-
Det som irriterer mig er, at der ikke er tvivl om lovligheden. Dvs. at revisionen har godkendt omlægningen og det har kontrollen formentlig også. Hvorfor er der så tale om dobbeltføring af omsætning m.m.? Hvorfor smækkede ATP med døren og hvorfor er de nu pro? Der er ikke sammenhæng mellem holdninger og handlinger, og jeg vil vide hvorfor? Det er slet ikke sikkert at Vestas har gjort noget galt dengang, vi ved det jo ikke.
-
ATP krævede ændringer-De krævede nye folk det har de fået-Hvad skulle ATP bruge en granskning af fortidens fejl til ?-De har fået det de bad om-Nu ønsker de bare resultater-Og mindst af alt ønsker de vel mistillid og extrablads journalistik af fortidens fejl-Der eksistere kun nuti
d og fremtid. -
Nu må vi så se om ATP og andre også belønner at man retter ind og optimere.Det irritere mig grænseløst at der påstås at Vestas fra vælges af kunder grundet tvivl om deres eksistens på sigt-Så få da for fanden slået en mega tyk streg under at Vestas er langtids holdbar-Det var et nemt job for ATP-Hvis de altså vil noget med Vestas-Ud over og kæfte op.
-
Du mener vel, at hvis vi skal teste kurs 50, 65 og 100, som jeg før har skrevet om, så skal der nyheder til. Og det er helt rigtigt, men der er ingen der siger eller lover, at vi kommer til at teste de niveauer. Det afhænger helt af nyhedsstrømmen. TA skal ikke underbygges, TA er grafisk historik, med visse systemer som kan bruges. Tag ikke fejl, selv om TA indikerer en retning, så kan de rette dårlige nyheder, nemt sende Vestas i 25 igen. Intet er afgjort endnu, overhovedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind