Aktiesnakken — Januar 2013
-
De har vel modtaget en mundkurv nu hvor Peter er på frierfødder til bestyrelsen i Vestas.
-
-
Wind-Jeg har i øvrigt fundet ud af hvor de tal kommer fra som du havde fået i den gale hals-Det er total installationer-
http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://cleantechnica.com/2013/01/18/wind-power-tops-in-new-us-generation-capacity-for-2012/&prev=/search%3Fq%3Dpalouse%2Bwind%2Bfarm%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DjXW%26sa%3DX%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:m&sa=X&ei=a6T7UMa5I4rDtQbc3IBY&ved=0CDAQ7gEwAA -
Ja og de er 5% for vind og 42 for gas i US. Så vidt jeg husker.
-
Short er blevet helt stille. Gad vide hvad de går og ruger over?
-
Der er jo investeret lidt rigeligt i anlæg og forskning. Anlæggene ser det ud til de er i gang med at finde løsninger på ved underleverancer. Så er det MHI som gerne skulle tilfredsstille forskning med 8MW møllen. Resten er vel ok? Lide med undtagelse af noget rabat på møller!
-
Jeg har læst at BN har nogle bestyrelses planer. Indtil videre er det rygter så vidt jeg ved.
-
Peter lyder som en rygtesmed. Det kan atter være nogle lus der forsøges plantet.
-
Vagn.

-
Peter er færdig hvis han refererer fra et møde med BN og Peter er færdig hvis det han siger er rigtigt.
-
Eller forkert
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind