De har bare ikke og skuffe-Ebit 2,5 og omsætning medium af udmeldt så går de i nul efter særlige poster-Det ville være stort-Og så et rimeligt positivt syn på 2013-Så er vi +50
Ja der er vel egentlig bare det der mangler-At Bernstein laver en analyse hvor de argumentere for at lotto kuponer er en bedre investering end vestas.
aktier.:-)
Det der er mest vigtigt er set med mine briller at de rent faktisk har nået det ordre indtag de har udmeldt -At Ebit er omkring de 2-Og at de har en plan for 2013 og frem som er realistisk-Om de så afskriver / nedskriver med 200 eller 400 mil euro yderligere på der bygninger mener jeg
ikke har den store betydning.
Det er desværre det der humlen-Hvorfor skal vi dog tro på det ( tænker de fleste )-Men for satan hvis de nye folk starter deres første årsregnskab med en skævert så bliver der delt øretæver ud til
aktien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.