Aktiesnakken — Januar 2013
-
Hvis der for alvor skal gang i kursen-Så skal Vestas vel være med i front på såvel offshore som onshore-Men hvis de kan komme med en forretningsplan der bygger på underlevereancher og rådgivning -Der berettiger et kurs potentiale på +300-Så er det da ok med mig.:-)
-
Jeg starter:Jeg tror at short nu ser at Vestas er ved og få styr på deres forretning-Og af de påbegynder køb af minimum 20 mil aktier i dag-Panikken vil brede sig og investorer og spekulanter vil købe i panik og frygt for ikke og komme
med på toget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja det ville være fedt, hvis de igen kunne blive førende indenfor on og offshore, men ser bare ikke der sker noget før de har fået deres 8 mw i gang. deres salg er bare ikke optimalt lige nu
du er en vendekåbe, du glemmer du ser den i rødt til der kommer afgørende nyt he he