Aktiesnakken — Januar 2013
-
Tårne til tredjepart
-
Får lige som en fornemmelse af du tænker meget hvis.
-
Hvor ved du det fra?
-
Det er jo også din egen
-
Godt du har været heldig
-
Vi er kendt for at være gode og have høj kvalitet i produktion og proces, så vi synes bare, det er positivt, at andre har fået øjnene op for det. Der er ikke så mange negative overvejelser omkring den type aftaler. Det giver tillid til Vestas, og vi får udnyttet noget af vores kapacitet, siger Mikkel Friis-Thomsen, talsmand for Vestas, til Ritzau Finans.
-
Så der der jo plads til nogle flere aftaler eller ordrer
-
Hvad synes du kan skal sige
-
Strategien med at udnytte noget af den eksisterende kapacitet, der har kørt på lavere blus i længere tid på grund af et afdæmpet marked, er dog ikke kun begrænset til Nordamerika, hvor Vestas i særdeleshed har måttet skære ned igennem 2012 på grund af sløje udsigter for markedet.
-
Dek kan jo være det kommer på generalforsamlingen:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind