Aktiesnakken — Januar 2013
-
Nå. Så ved vi jo årsagen
-
Cykl kan jeg nå og lave mit gæt om
-
Vestas har underskrevet en aftale om levering af tårne til en række ikke-Vestas vindmølle projekter over de næste to år.
-
Ikke færdig med at læse
-
Nordamerika
-
Det må give en bedre produktivitet. Godt gået Vestas
-
Mon det er GE de laver tårne for?
-
Tror faktisk der er nogle short der blev glade. Nu får de en bedre pris for alt det lort de sælger.
-
-
Vindmølleproducenten Vestas skal levere tårne til vindkraftprojekter i Nordamerika gennem en ny tredjepartsaftale, meddeler selskabet via fondsbørsen onsdag eftermiddag.
Aftalen løber over to år og betyder, at Vestas vil øge bemandingen på sin tårnfabrik i Pueblo i Colorado i USA, så der ved udgangen af første kvartal 2013 vil være skabt 100 arbejdspladser, skriver selskabet.
Vestas vil "snart" påbegynde produktionen af de første tårne, som dækker op til 25 pct. af kapaciteten på tårnfabrikken -
Så nåede det bornholm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind