man kan jo ikke gætte rigtigt hver gang
Kryler de næste mange måneder kommer du mest til og tjene på op turen
ja det forventer jeg også men der er tegn "i sol og måne" for et dyk først !
Har træet ikke været rystet så rigeligt ?
alt mit grej peger på at den ikke går under 37 (med mindre der kommer meget dårligt nyt)
ja ca 37 med en afstikker til ca 35 og det er jo et fint short !
men det var jo før det her "snak"
Jeg bryder mig ikke om at i skriver om de 35-Det er også der Pete skriver han vil supplere op
Hvis vi skal have et fald nu er det fordi hele C20 retter ovenpå den gode 2013 start
Vws har sit helt eget liv
Tjaa der er vist nogle stykker der mener det er bedst under 39
Du er ikke den eneste der er klar-Der er mange penge der står på siden-Og bare venter på at Vestas kommer med et
positivt PIP
ja der er sikkert nogen der ser "en fidus " i at banke den ned i 35 eller derunder ( og når det sker skal jeg klart ligge med et godt short !
ABG sundal og HSBC sælger biligt er der mon nogle shorts de helst ikke vil af med ?
Jeg lader mig ikke falde up ligemeget hvor meget de ryster træet jeg har slettet min SL
og holder fast med begge hænder
se du hellere at få lukke døre så du kan holde varmen ude ( vi betaler for varme og du betaler for afkøling )
JEG ER OVERHOVED IKKE MISUNDELIG PETE OVERHOVED IKKE. !!
Hvor langt har du til havet pete ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind