kunne den så lige falde til ca 40 så køber jeg sku lidt godter til over weekenden ( og dog Norden er også blevet billig så det blive sku den der skal ind til far ! )
Det er sgu da lidt skægt at folk der længe har ment at de nærmest var luknings truet-Nu lige pludselig også så en
stigning på +20%-Der er magi i luften.:-)
Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det her-Jeg har besluttet mig for og regne med at den er i 30 på fredag-Så er jeg da i det mindste fri for og blive skuffet
igen-igen-igen-igen
Hvis jeg skal ud på 250 meter med min driver-Så skal svinget være naturligt og med et rent træf-Det her er mere held
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.