Der er 2 muligheder - Enten levere Vestas ordre som skal annonceres d.v.s + 500 millioner pr stk således at det udmeldte mål nås med bedste kvartal 2012-Hvis ikke det sker vil de være tvunget til og løfte sløret for ikke annoncerede ordre.
Pete / Kryler-Det er lidt skægt og læse jeres indlæg på EI-Når i skriver der giver i begge udtryk for en langt mere firkantet holdning til vestas end som når i skriver på Vestas chatten.Jeg tænker mest at hvis de mennesker i debattere med på EI læste jeres indlæg her-ville de så ikke vide at i mest af alt bare maler med den pensel der passere til lærredet ?
Hvad mener du RTH-Har vi grund til og betvivle vestas egne meldinger.Og ja historisk de sidste 4 kvartaler har de skuffet_
Men tror du på de skuffer nu ?
At der er skiftet ud på væsentlige poster og vi har grund til og tro på en troværdig og stærk ledelse - Som både kan og vil føre vestas igennem de turbulente forhold som hersker i branchen-Som skrevet 1000 gange før er jeg ikke et split sekund i tvivl om potentialet i Vestas eller branchens
væksts potentiale.
det bliver da vist ret spændende de to næste dage og der skal da gambles kraftigt fra min side det er da sikkert ! om det går op eller ned får tiden vise jeg håber bare at fange "sving "
jeg skal dog nok komme ind i morgen aften og ønske jer tillykke med de mange ordre der jo må komme i løbet af dagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.