Aktiesnakken — December 2012
-
Mange store multinationelle firmaer kæmper en indædt kamp,med denne kamouflage,det foregår hver dag ! Og er og bliver en betingelse,på mange markeder for at klare sig ! Kun enkelte gange kludres der i det og nogen journalist opfanger noget,i misforstået velmenthed.afslører de det så. Og det hindrer så eksport og ødelægger arbejdstilfælde ,er det godt ?
-
Så du mener det er ok at betale politimanden et beløb når du bliver taget i at køre over for rødt!!
-
Wind,det er ikke sådan det foregår ! Om vi skal efterleve en moral,som siger at vi her i danmark ikke accepterer at der betales " bestikkelse" i udlandet ,for at etablere virksomhed eller gennemføre eksport/ import så saver vi af den gren vi sidder på. Smøringen er den kamouflerede måde hvorpå ,vi får det til at se acceptabelt ud,om vi bare lukker øjnene lidt !
-
En tidligere finansdirektør i Vestas gav rabat på mølleparker. Er det at smøre?
-
Pu-ha ,det kan jeg ikke sige ? En rabat i sig selv er ikke at smøre ! Tror nok de fleste ved hvad jeg mener ?
-
Selvfølgelig ved de fleste hvad du mener, men det er ikke det samme som at de også mener smørring er acceptabel. Jeg fornemmer det du siger som " det er tilladt at smøre, bare jeg har mit på det tørre". En anarkistisk måde at løse opgaver på.
-
Det er jeg ganske enig i.
-
Det er metoden til at få et godt image jeg sætter spøg
rsmål ved. -
Vestas har jo en sag med $ og real kørende. Den er sikkert skadelig. Skal Vestas bare acceptere dommen og se stort på aftalen der er indgået mellem sælger og køber.
-
så er der short angreb.
-
Golf,nu igen, vi roder rundt i et kurs 30 niveau ,under svag volume ,og du kalder det vanvittigt stærkt !
op af poolen og hop over næste drink,og ind i skyggen,inden du får solstik ! -
Så går den i svimlende højder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind