Aktiesnakken — December 2012
-
Hvad er det som er realistisk ?
-
Ja fortæl om det
-
Godt set cykling,tak !!
-
Og han siger netop det jeg lige udtrykker,vestas siger intet,produktionen står stille,kravene er svære og ordrerne bliver udskudt ,højst sandsynligt ,flere år ! Og Vestas har allerede investeret mange penge i brasilien,som ikke kommer tilbage,det første stykke tid,selv om de havde regnet med det
-
Fisk har du nu solgt dine Vestas igen:-)
-
Nej,overhovedet ikke ,jeg har købt flere i den tro at de får styr på det efterhånden,men er urolig for deres irriterende vane ,at nedjustere igen,igen ,igen
-
Tænk hvis der kommer en opjustering
-
Kan du ikke lige paste den til debatten. Jeg kan ikke læse den
-
Tysh cykel
-
Et JV med MHI,i et fællesejet selskab ,kommer at blive en god stabil offshore Forretning ! Servicedelen giver et superoverskud,men det kommer at tage tid inden onshoredelen har tjent ind til afbetaling af gæld og viser stabilt overskud,hvis de nu skal starte med at bruge af kreditten ,til at dække et underskud i år

-
Paste betyder "tage en kopi" ikke et link
-
Men Aka vil ikke at der copypastes her ( fuldt forståeligt)
-
Det skal du nu ikke være så sikker på
-
Referat eller dele af artikel eller citat,er ok ,men ellers støder man sig med rettighedhavere
-
Det skal du nu heller ikke være så sikker på
-
Hmm ,nå men førhen har der været problemer med det ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind