Aktiesnakken — December 2012
-
Min 10 km på literen bare du kører ordentlig.

-
Den amerikanske protektionisme er vel et udtryk for at US har det svært på betalingsbalancen og beskæftigelsen?
-
US har måske levet lidt over evne og hvilet på laurbærene.
-
Sådan lidt konservativt.
-
-
Pete / Kryler-Det er lidt skægt og læse jeres indlæg på EI-Når i skriver der giver i begge udtryk for en langt mere firkantet holdning til vestas end som når i skriver på Vestas chatten.Jeg tænker mest at hvis de mennesker i debattere med på EI læste jeres indlæg her-ville de så ikke vide at i mest af alt bare maler med den pensel der passere til lærredet ?
-
At der er skiftet ud på væsentlige poster og vi har grund til og tro på en troværdig og stærk ledelse - Som både kan og vil føre vestas igennem de turbulente forhold som hersker i branchen-Som skrevet 1000 gange før er jeg ikke et split sekund i tvivl om potentialet i Vestas eller branchens
væksts potentiale.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Kryl, tror du skal gå all in, i en lang