Aktiesnakken — December 2012
-
Du skal vel have en middagslur i dag. -
Gad vide om forum bliver lukket nu. Det er jo ubrugeligt når ingen kan få svar på de spørgsmål der stilles.
-
Hvordan får medlemmer indflydelse på foreningens mål? Det er jo et rigtig godt spørgsmål som ethvert medlem vil være interesseret i.
-
Hvis vi ikke havde haft vind i vores energisystem, havde markedsprisen på el været højere, da gas og kul har væsentligt højere marginalpriser. http://www.windpower.org/da/aktuelt/debat/vinden_vender.html
-
Cykel her er lidt om artiklen fra i går. http://www.energy-supply.dk/article/view/94083/juletravlhed_i_vente_for_vestas
-
LORC udbygger vindmølle-testcenter. http://www.energy-supply.dk/article/view/94084/lorc_udbygger_vindmolletestcenter
-
1st Ever Floating Wind Turbine In USA Now Being Tested
Read more at http://cleantechnica.com/2012/12/16/first-floating-wind-turbine-in-the-usa-now-being-tested/#GGmYMHqoAUX2p84L.99 -
Hvad er der lige gang i her. Det er vel en del af MHI eller hvad? http://www.windpowermonthly.com/news/1164643/GDF-sells-Canadian-assets-Mitsui-Fiera-Axium/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind