Det var rigtigt alvorligt. Håber der er rigtig mange der ser det. Nogle trænger til at blive lidt mere ydmyg om situationen.
Har nu ofte været diskuteret herinde og på EI at den blev oprettet pga DB
Jeg syntes det er fint med en offenlig sparekasse for private, hvor man kan de mest basale foretninger
Men har vel heller ikke været så tosset en forretning for staten..
Måske ikke, men pinligt at bankerne bliver behandlet så forskelligt
tvivler på den enkelte rådgiver har haft viden om bankens forfald, men dem som har lånt til aktier er squ skidt af banken
Kan man sige. Små banker bliver jo også afviklet i Finansiel Stabilitet. Men hvem havde kunnet overskue konsekvenserne af luk af DB?
Bl.a. derfor bør man lave en midlertidig nationalisering.
Ja det er helt gak gak hvis rådgivere har foreslået at låne ud til aktiekøb
men det kan bankerne så heller ikke mere, så vidt jeg ved
Jeg syntes det var en mærkelig måde tønder bank blev erklæret konkurs eller tvangs solgt
amagerbanken betalte 88% tilbage, ergo var den jo egentlig ikke konkurs
Heldigvis bliver vi hele tiden klogere - eller gør vi? Bobler kommer og går... Og bliver glemt...
men den her gang bliver det nok bedre
tvivler squ lidt, kunne aldrig selv finde på at låne til investering
Nej, det mener jeg ikke vi gør. Sidste gang var i 1987.
Har i set Peter Staarups tale fra 2006?
Konklusion: Bankerne bliver ikke klogere..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind