Aktiesnakken — November 2012
-
PTC 120
-
Af hjulmands 4 urosmomenter ,kan vi stryge emissionen,aftale med MHI kommer snart,de har tilmed selv kommenteret det nu,storinvestor ? ( behøves måske ike så meget som tidligere ) og så ordrerne ! Om det nu var finansernes usikkerhed som var grund til mangel,så vælter de vel snart ind !!

-
( cykling,når nu golf ligger på intensiven med hjertestop,skal jeg nok støtte dig )
-
Gælden skal betales så kører vi.
-
Så,så... Med ptc forlængelse,cop 18, finansieringen klar,og styr på lokalproduktionskravet i brasilien ,lysner det !
-
Omega-3 rules

-
Kontant betaling i $
-
Der er ingen energier i det. Det er et spil for galeriet
-
Kravene på VE kommer at øges ,trods krisen,og om ikke Troldens satsning blir noget stort,påvirker det vindenergsektoren
-
De får et langt sejt træk, de short
-
Nu har vi diskuteret short i flere år !! ?? Det er nok ikke der vi skal forvente noget kurspåvirkende fra til en optur,lad nu bare opturen komme af sig selv !
-
Det er lige før jeg er glad for de short. Underlig fornemmelse.
-
Nåh ja. De er jo ikke kurspåvirkende. Det havde jeg lige glemt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind