jeg er overbevist om at problemet med ELbiler kan løses ved at feks ELselskaberne står som ejere og liser dem ud til en rimelig pris ( og det er så dem der står for vedligeholdelse / batteriskift mm )
Pete jeg læser dine indlæg på EI og deler din bekymring-Men det skyts Obama har brug for bliver leveret i et sådant omfang.Så jeg regner med at han tør løbe riskoen og måske er jeg også lidt tændt på at folk som Obama meget nøje vurdere hvordan de vil huskes.
Fuldstændig uenig-Solcelle problematikken er et eksempel på manglende evne til og gennemskue handling og konsekvens.Og
har intet med denne problemstilling og gøre.
Nej selvfølgelig er det da skide ærgerligt at private ikke kan lave sig en fornuftig skilling på solceller.:-).Men og bruge det som argument for at det bliver op af bakke for den nødvendige omlægning til bærdygtig
energi.Det køber jeg ikke.
Den vil lige som solcelle problemtikken blive politisk reguleret således at forholdet mellem midler og mål er i balance.( jeg går ned og ser forbrydelsen -så må vi ordne resten
på en giraf jagt.:-)
Ud over COE på Sol og vind.Så er Vinds fordel at det på års basis har den mest jævne ydelse til netten.Det er så længe at lagring ikke er løst .Et meget væsentligt argument.
Problemet er som jeg forstår det.At sol peaker langet mere variabelt end wind.Og grundet den manglende lagring er det et stort problem for sol.Specielt hvis back up / som i Afrika er langt mindre / dårligere end som i den såkaldte udviklede del af verden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.