Aktiesnakken — November 2012
-
Forbrugerne er jo vælgere der sætter kryds på en politisk repræsentant med nogle års mellemrum. Forbrugeren(med nogle enkelte undtagelser Lomborg slænget) ved godt hvad det handler om. Det der holder politikerne tilbage er den økonomiske elite, som netop tjener på forurenings-produkterne.
-
Vi kunne lige så godt køre rundt i elbiler. Grunden til vi ikke gør det er producenterne af fosile brændsler.
-
Det er korrekt, morn.
-
Jeg tænker at de næste ugers klima topmøde.Er udslags givende for evt kapitalpartner eller MHIs endelige
beslutning om Vestas . -
Man skal jo når man skal.
-
Pete jeg læser dine indlæg på EI og deler din bekymring-Men det skyts Obama har brug for bliver leveret i et sådant omfang.Så jeg regner med at han tør løbe riskoen og måske er jeg også lidt tændt på at folk som Obama meget nøje vurdere hvordan de vil huskes.
-
-
Problemet er som jeg forstår det.At sol peaker langet mere variabelt end wind.Og grundet den manglende lagring er det et stort problem for sol.Specielt hvis back up / som i Afrika er langt mindre / dårligere end som i den såkaldte udviklede del af verden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind