Aktiesnakken — November 2012
-
Det er også korrekt.Men det er de folkevalgte der skal skabe rammerne og træffe de nødvendige beslutninger.Det er det de er valgt til og hvis deres beslutninger skal afspejle folkets generelle meninger.Så skal der handles.Tag eksempelvis Japan / tyskland.Folket vil ikke længere accepter A-kraft.Der blev krævet handling og sådan blev og bliver det.
-
Forbrugerne er jo vælgere der sætter kryds på en politisk repræsentant med nogle års mellemrum. Forbrugeren(med nogle enkelte undtagelser Lomborg slænget) ved godt hvad det handler om. Det der holder politikerne tilbage er den økonomiske elite, som netop tjener på forurenings-produkterne.
-
Vi kunne lige så godt køre rundt i elbiler. Grunden til vi ikke gør det er producenterne af fosile brændsler.
-
Det er korrekt, morn.
-
Jeg tænker at de næste ugers klima topmøde.Er udslags givende for evt kapitalpartner eller MHIs endelige
beslutning om Vestas . -
Man skal jo når man skal.
-
Pete jeg læser dine indlæg på EI og deler din bekymring-Men det skyts Obama har brug for bliver leveret i et sådant omfang.Så jeg regner med at han tør løbe riskoen og måske er jeg også lidt tændt på at folk som Obama meget nøje vurdere hvordan de vil huskes.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind