Aktiesnakken — November 2012
-
Jo Nordea kalder Vestas "for risikofyldt", men nu kommer der måske snart er revurdering fra dem. Da Vestas jo nok har solgt en vindmøllepark. Samtidig har di vist noget kovernantes kendskab
-
danske, nordea, seb
-
-
-
Det er dælme en go wending.
-
Man må have sin tvivl om hvorvidt de når dette ultimatum. Mitsubishi, og andre der forhandles med, vil jo nok forlange at der er styr på omkostningsreduceringerne, nedskrivninger og cashflow, før de åbner pengepungen. Med seneste kvartalsregnskab in mente forventer jeg ikke nogen aftale før januar eller februar..
-
I dag kunne det jo også være.
-
Jo, men en ting er jo hvad vi ved, en anden er hvad MHI ved efter at have kigget i vestas' bøger, og hørt deres planer. De er jo vandt til at drive et stort konglomerat, så de kan nok se om det vestas gør er rigtigt, og de har sikkert også rådgivet og krævet noget af dem.
-
Dagens nyheder fra MHI. Rolig bare lidt strategi fra MHI http://www.mhi.co.jp/en/news/story/1211221594.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind