Aktiesnakken — November 2012
-
Nogle republikanere går ind for vindenergi.
Red State Renewable Alliances Aims To Republicanize The Wind Industry
Read more at http://cleantechnica.com/2012/11/21/red-state-renewable-alliances-aims-to-republicanize-the-wind-industry/#Z3gEWHmpXlwM8PQ2.99 -
Billigere el hvis du bor i nærheden af en vindmølle
http://cleantechnica.com/2012/11/21/good-energy-introduces-1st-uk-local-electricity-tariff/ -
Fornemmer en god dag for Vestas. Ikke nogetkonkret. bare en god dag
-
Der pustes åbenbart lidt til gløderne igen-http://npinvestor.dk/nyheder/torsdagens-aviser-sas-vestas-og-royal-unibrew-253045.aspx
-
En lille stabil kuling indefra skulle vel kunne bevare mange arbejdspladser også hos Vestas. Desuden fortsætter Vestas så sikkert også på Danske hænder.
-
Det her er altså alvorligt. http://npinvestor.dk/nyheder/vestas-albaek-vi-taler-stadig-med-mitsubishi-253052.aspx
-
det bliver nok historiens længste forhandling-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/11/22/vestas-bekraefter-fortsatte-forhandlinger-med-mitsubishi/12149264
-
Gad vide hvad Albæk mener "nå en aftale". inden nytår?
-
Inden HVAD??
-
Regeringen er lige så interesserede i Vestas som SAS. Der er omtale Verden over i den Virksomhed.
-
Skal lige på jagt. kan ikke finde linket pt.
-
Det er ikke Albæk der udtaler. Det er Patterson. Beklager. "Det er Hos SEB Enskilda tvivler Vestas-analytiker Daniel Patterson dog fortsat på, at Vestas kan nå en aftale. Under alle omstændigheder er chancerne blevet mindre med tiden, vurderer analytikeren.......
" -
Og tænk så på alle de co2 kvoter vi Danmark kan score kassen på med vindenergi
. Det er ren win.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind