Aktiesnakken — November 2012
-
Selvfølgelig gør de da det. Hvor tankeløs jeg mange gange er.
-
En stor udvanding på 10-20% uden penge i kassen er da også fint for short. Ja den får ikke lov til at stikke hovedet ret langt op så for den nogen på snotten. Skulle tro alle shorterne er enige om den politik.
-
cykl altså. Kryl det der med bankerne der har sat en dato. Hvordan. Kan du konkretisere det lidt for en interesseret
-
I disse dage hvor man betaler penge for at lade penge stå, så kan det vel være lige så sikkert at have dem stående short i en virksomhed der er afhængig af landenes økonomi - når der igen er afkast på obligationer kan passer det nok meget godt med at lukke dem

-
Nå. Ikke andet. Der kommer selvfølgelig en emission hvis Vestas ikke overholder aftalerne med bankerne. Det er sikkert nødvendigt.
-
Betaler kunderne ikke til tiden så er Vestas på skideren. Der skulle gerne komme noget ind for rekord
året 2012.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind