Aktiesnakken — November 2012
-
Hvis han kun vil kaos vil det fremgå af hans tackling af gyldighedskravene og der synes jeg sådan set han står nu.
-
Og så synes jeg det er dejligt at vi på (pi) som det eneste debatforum kan have disse saglige diskussioner om debatformen og faktisk have en ret stor konsensus om hvor grænsen skal gå og linien skal trækkes. Det bekræfter nok en gang at (pi) ER noget helt unik hvad det angår
-
Jeg ved det er et tema pt. for de store aviser om debatformen og tonen. De skulle tage at kigge lidt på pi
-
Men det er kalrt at hvis VS fortsætter systematisk afsporing ved at fremsætte alle mulige skøre påstande, så vil vi overveje at fratage ham muligheden for det
-
Og nu ser jeg at Fiskemanden allerede har bragt indlægget op. Super!
-
Ja det er nok en meget præcis beskrivelse. Frihed for dem der kan styre sig og kender grænsen.
-
Og uden på nogen måde og fedte for den bolle.Så er der en vicevært på PI som fejer når det er meget strengt nødvendigt uden at han som sådan er moraliserende.Og hvad enten man kan lide det eller ej så gør det en forskel-Men det stiller krav om en hvis tolerance og modenhed hos
viceværten. -
Tak.
Jeg har fejet en del i mit liv. -
AKA Hallo-Vi skal havde lavet en ny støtte gruppe-Pete er lige ved og vinde pokalen som bedste debattør på EI.Hvad med og udvise lidt af den klub og PI ånd vi skriver om.Og i fællesskab stemme Petes indlæg op.Jeg mener Pete har ret til og brug for
vores støtte.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind