Aktiesnakken — November 2012
-
Vestas har modtaget en ordre på samlet set 39 MW bestående af 13 styk V112-3,0 MW vindmøller til Matisse vindmølleparken, som er lokaliseret i Apulien i Italien. Det skriver Vestas i en meddelelse. Kunden er Farpower, og leveringen af vindmøllerne ventes at starte i begyndelsen af 2013 og projektet ventes at være i drift i første kvartal 2013....
-
Jeg forstår godt din argumentation, og hvis jeg svarede ja, så ville det virke hovedrystende tåbeligt. Men grundlæggende er jeg af den holdning. Jeg foretrækker den direkte handel, men ved det er utobia. Men blot fordi det findes, betyder ikke at det er det rigtige. Hvis man vil satse på nedtur, så er det opfundet et værktøj til det samme. Bull og Bear produkter, hvilket også er reel handel med et papir. Short bør være overflødigt med bull og bear produkterne.
-
Short er vel i grunden er skjult emission. Aktien bliver vel solgt en ekstra gang.
-
Eller solgt uden at være solgt. Tø Hø
-
Hmmm Det er godt nok svært og finde ud af hvad der er rigtigt og forkert i den her branche-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/11/16/vestas-make-udsigt-til-vaekstcomeback-for-det-kinesisk-marked/12146177
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind