Aktiesnakken — November 2012
-
Der bliver spillet på flere heste.
-
Nedskæringerne står Vestas alene for. Det er markedstilpasning. Jo den kan de sikkert sælge lidt aviser på og få lidt gratis reklame ved.
-
Jeg er ikke imponeret over artiklen-Fordi man fra avisen ikke får et svar da man kontakter MHI-Så er der problemer-Deres gisninger om Vestas situation i øvrigt er på lige så tyndt et grundlag som mine-Bortset fra af der
es er menings dannende.BÅT NAKKER -
Artiklen holder bare fast i og bakker op om skræk cenariet konkurs. På gamle påstande.
-
tja er den ikke fair nok?
-
vi havde vel allesammen et wtf-moment da regnskabet kom ud
-
problemet er (som analytiker) at man simpelthen ikke kan forstå regnskaberne ift sidste kvartals forventninger. De er helt off the charts
-
Iøvrgt er det sundt at få pulsen op fra morgenstunden, så det skal I betale ekstra for
-
nu tænker jeg mere på den del omkring Engell og hans afstemning af forventninger med markedet
-
det er ikke verdensklasse keiring
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind