Aktiesnakken — November 2012
-
Jeg er ikke færdig med den første. Så er jeg forandret på en eller anden måde
-
Pete åbenhed er en god vej.
-
Jeg har haft børnebørn i et par dage. Det giver ligesom lidt nye måder at forholde sig til verden på
-
vs er det en bestemt du tænker eller er det generelt cykl
-
Pete Af hvilken årsag skriver du ikke i debatten og bidrager med den viden du har.Eksempelvis omkring Short i dag.Hvis du nu gør det kærligt og overbærende og faktuelt.Så ville det bidrage til og højne debatten til glæde for de fleste.Så kan du
afreagere på Vestas Chatten. -
Det var heller ikke til mig du henvendte dig, Det er vel Vagn du ikke vil støtte men vs generelt har du det fint med eller hur.
-
Vagn repræsenterer forhåbentlig sine medlemmer og på den måde respekterer jeg din beslutning.
-
Den vil jeg lige tage til efterretning
-
Vi ville aldrig kunne blive enige.Hvis jeg bestemte ville jeg satse benhårdt på og gøre vestas til et ingeniør firma der udviklede teknologi -og solgte løsninger til branchen.Og det i et tempo og kvalitet så det ikke kunne svare sig for nogen og have en RD selv-Og så selvfølgelig en service forretning-Produktionen ville jeg nedlægge.Der stilles hele tiden betingelser op omkring lokal produktion som gør at det er alt for risiko fyldt og etablere sig.Hvem tror du jeg kan blive enig med ?
-
Laurbær er fantastiske pensionstilskud, men der skal hele tiden nye tanker til for at være førende. Det kræver også at produktet kan sælges. Jeg er mere til kombinationen udvikling og laurbær.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind