Enig det er som ikke så kompliceret eller suspekt.Og de fleste er da også positive-Så må vi se hvor mange der gider give tilsagn.Hvis det ender med 20 underskrifter og 200000 aktier så går den nok ikke
igennem.Men lad os nu se.
Denne usikkerhed bliver ofte skabt af spekulation fra medierne/analytiker der har deres egen dagsorden og dermed ofte en unødvændig negativ/dramatisk vinkling
Jeg forestiller mig lidt naivt måske.At netop det forhold at der PT er så stor mistillid til Vestas i pressen.Kunne være en medvirkende årsag til at de kunne overveje og møde nogen af bonderøvs aktionærerne på den her facon-Og i bund og grund er det jo bare ordinær investor pleje vi taler om.Så hvorfor ikke gøre forsøget og det vil da
være en fed event på et aktie forum.
Enig reelt burde Vestas-IR bare have en debat profil på PI så de kan deltage i vores debat og evt. gøre os opmærksom på deres tidligere offenligjorde udtagelser når vi er for usikker på Vestas
Ja IR behøves ikke være så kompliceret og konservativt.Mange af os ( gælder i hvert fald mig selv ) er almindelige mennesker som mere investere med hjertet end som på diverse tal og smarte powerpoints vi fatter det jo ikke alligevel.Så en IR afdeling hvor man talte i et let forståeligt sprog og ikke fag analytiker sproget-Ville måske passe bedre på deres aktionær kreds.
Der er ikke noget mærkeligt i det, derfor er det også fint. Også en lidt sjov event.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.