Aktiesnakken — November 2012
-
Pete kan se du diskutere på EI-Både EI og PI er forum hvor der tolkes på et hvert nyt udsagn fra selskaber og presse-Der tegnes streger fra toppe og bunde-Alt sammen af interesse for selskaber og aktie handel-Hvorfor mener man så at en Q&A er useriøs.Eller hvis en Q&A med Vestas er useriøs -Hvad er det andet så ???
-
Han udgiver sig for og adm en familiefond ( læs rig ) skriver godt og med 100% pro / køb Vestas.Hvis der er et link til Saxo som tjener kassen på handel med aktier og som formodes og vide mere end de fleste.Så læner de sig op et gratis hotel opho
ld. -
(pi) er det eneste debatforum udover spekulant som er uafhængig så der er lidt interesser i klemmer rundt omkring
-
men en Q&A er netop DET eneste seriøse. De stregnørder får jo aldrig ret
-
det er jo et klassisk retorisk greb.
-
beskylde modstanderen for det man selv er skyld i. Det bliver brugt ivrigt på nettet
-
Alpe har en helt speciel historie herinde, og lad mig sige det på den måde. Det er ikke så flatterende for ham, og det ved han også godt, for det har han undskyldt for personligt
-
jo I must work. all night / all day
-
Finansloven blev rød...http://politiken.dk/politik/ECE1809205/regeringen-og-enhedslisten-er-enige-om-finansloven/
-
det er et erhverv hvor man godt vil være mellemleder. Iøjeblikket er jeg kun fagchef bob.
-
Corydon: »Jeg synes, at finansloven er socialt afbalanceret på en dansk måde«, siger han.
-
pimp and dump lyder som nogen jeg kender dog
-
nej jeg har ikke været så heldig endnu. Men det lyder jo som i de gode gamle dage hvor vi havde ukrainske piger der sponsorerede endeløse debatindlæg om valueinvestering
-
(pi)mp invest
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind