Aktiesnakken — November 2012
-
vi har haft og har kontakt til deres IR igennem en del år. Men når aktionærerne beder er det bedst
-
Tak også til dig @chano
-
@cykling det er en rigtig god ide. Prøv lige at give mig lidt tid til en ide.
-
fordi det skal vi sku sætte i system
-
åh fuck der er så meget jeg godt vil lave
-
hahaha doodha for fanden
-
prøv at hør min ide. Vi laver et automatisk modul. Hvor vi kan stille spørgsmål til en given virksomheds IR. Folk registrerer så at de vil være medunderskriver og vi hiver det antal de har ind fra deres historiske porteføljer. Spørsmålene stemmer alle brugerne om og vi sender top 5 fra [email protected]
-
@cykling det er sådanne nogle tanker jeg får hele tiden. Det er så anstrengende
-
sådan er det hele tiden. mit hovedet er skruet forkert sammen
-
det ville være så fedt og lægge et godt OG sagligt pres på virksomhederne. Og I stedet for at de svare 20-40 enkeltvis. Kan de svare 20.000 på en gang
-
Vi ville blive en stærkere interesseorganisation end DAF, fordi det kommer helt nede fra aktionærerne selv
-
Åh nej. Åh nej. Hvor ville det være fedt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind