Aktiesnakken — November 2012
-
Hastværk cykl.
-
Respekt
-
De skal også lære at tage ansvar for egne hndlinger.
-
Også VWS
-
Godnat guys mit net røg midt i bandbullen
-
jeg var i panik
-
Nu er kritikken så skinger at jeg beholder-Børsen skriv at kunderne grundet krisen i vestas søger andre leverandører ?-Det bliver svært og finde en producent der ikke reducere i sine omk-Og så svine pelsene over dem all-http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1860533.ece.-
-
godmorgen. Jeg er heller ikke sikker på at det er hernede man skal sælge, men det kommer til at gøre ondt ved emissionen. Og godmorgen iøvrigt
-
det er måske også en lidt svær sondring ikke kun for ekstrabladet
-
Her er så en der er nem-Hvis kunderne grundet uro og besparelser søger andre producenter-Så s
kal de nu gå hvor hen ?-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/245311/siemens_planlaegger_besparelser_paa_6_mia_euro.html -
uden at se link så Siemens?
-
ja...det kan du jo nok mene

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind