Aktiesnakken — November 2012
-
tilbagebetaling er bare udskudt. Det må være årtiets dårligste restrukturering. Nå nej N.E. nåede jo også lige amagerbanken
-
jeg er med på at købe i emission måske. Men jeg vil helst ud af 2013. Glem ikke at de går ind i deres værste år nu
-
Du er en x-D aka. Vestas henter pengene på salg af møller.
-
Stop lige Aka ? Torm laver et underskud på over 400 mio $ bare i år og har haft kæmpeunderskud i mange år ,så ingen sammenligninger der,tak ;-(
-
Jeg er de privates aktionærers 0:-)
-
O.-)
-
hvordan laver man den? O:-)
-
hold nu kæft en bug
-
@Fiskemanden Sammenligningen er måske ikke så dårlig endda
-
hvorfor skal de altid komme ud med et regnskab man tro er løgn
-
det er ligesom om at alle nøgletallene bare er fundet på
-
nå hov istedet for positiv cashflow så glibbede der lige et par milliarder nede på lageret. Men det er bare noget forskydning
-
kan I huske den fra sidste år også. nøjagtigt det samme
-
Den indtjening kom bare aldrig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind