Aktiesnakken — November 2012
-
-
Puha Doodha.Den er jeg nødt til ikke og svare på.I al den tid jeg drevet forretning har der været gode og dårlig år/ forsinkelser og problemer.Sådan er det.Men jeg altid vist hvor jeg var-Og aldrig skuffet hverken bank eller kunder.Fordi de viste hvor de havde mig.Altså tillid.Det er det det knib
er med nu i Vestas. -
Eller som en af vores største kunder sagde i en evaluering af min / vores virksomhed.De gav mig kun middel karakter og jeg var tosset.Han kiggede på mig og sagde .Ja Ja du har leveret og vi er meget tilfredse .Men det er ikke andet end hvad jeg forventer af dig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind