Aktiesnakken — November 2012
-
Er der noget med at du dagligt shorter Vestas kryl. Det opfatter jeg som forurening. Jeg kalder det destruktiv værdiskaber.
' -
Du forurener.
-
Du spiller på andres ulykke.
-
Lad taberne være i fred.
-
Rolig nu Wind Kryler spiller efter reglerne.Det er ikke ham man kan bebrejde at vi er nogle som har taget fejl.I øvrigt ikke af politiske årsager, men for personlig vindings skyld.Om man så kan / vil argumenter for at det politisk og lovgivnings mæsigt burde være anderledes.Har stadig intet med kryler og gøre.
-
Respekt for lovgivning og respekt for moral. Der er ingen respekt fra min side til en lovgivning der tillader økonomisk vinding på mennesker/virksomheder der i forvejen har det svært. Min moral er der overordnet lovgivning.
-
Det har jeg så. Det handler om at være konstruktiv ikke destruktiv.
-
Jeg vil også gerne tjene penge, men ikke på en destruktiv
måde. -
Tanke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
( ca 700m fra mig )